Za účelom triedenia obsahu nevhodného pre mladistvých, prosíme o vyjadrenie, či si už dosiahol plnoletosť: ÁNO, som starší 18 rokov NIE, som mladší

Často kladené otázky

Osobné fotografie a videosúbory

Sú fotky mojej rodiny a najmä mojich detí na Ulož.to v bezpečí?

Súbory ako také určite, ale fotky Vašich detí vo vani či pri mori zrejme nechcete ukazovať úplne všetkým. V prípade nahrávania najmä nahých detí na internet, ich nezabudnite vždy chrániť pred neželanými zrakmi jednoducho tak, že súbory a zložky s deťmi nastavíte ako súkromné alebo ich zabezpečíte heslom, čo odporúčame zakaždým, ak sa tam vyskytujú Vaše deti čiastočne či úplne obnažené!

Je rozumné nahrávať svoje osobné fotografie a videá ako anonymný užívateľ?

Táto možnosť tu síce existuje, ale pre túto povahu súborov ju naozaj silne neodporúčame!
Anonymné súbory totiž nemôžete označiť ako súkromné a v prípade administračného pochybenia a presunu súborov na inú službu, nemáte nad nimi už žiadnu kontrolu.
Pre osobné fotografie a videá tak vždy odporúčame pracovať len ako prihlásený používateľ, ktorý všetky tieto možnosti k dispozícii má.

Videostreaming BETA

Jak funguje online přehrávání videa a kdy mi bude odečten kredit?

Kredit ti bude stržen až po načtení 25 % objemu dat souboru videa. Po odečtení kreditu pak můžeš video 24 hodin sledovat nebo stahovat již neomezeně.
Odečten ti bude vždy počet kreditů za velikost celého souboru, tedy stejně, jako za stažení.

Například u 100 minutového videa máš cca pět prvních minut na kontrolu, jestli je video to správné, které hledáš, než ti bude kredit zaúčtován.
U 25 minutového videa je to ale už cca jen jedna minuta, v závislosti na jeho kvalitě!
(Vysvětlení: Zatímco se díváš, prohlížeč si načítá data napřed, tzv. data-buffering, a přenesený objem dat je to, co se opravdu měří a počítá)

Technicky: kredit se ti odečte "za průchod" přes 25 %, 50 %, 75 % nebo 95 % velikosti souboru.

Proč možnost streamování nevidím a nebo není dostupná pro všechny soubory?

Možnost streamování videí je k dispozici pouze přihlášeným uživatelům s dostatkem kreditu.

Ke streamingu jsou vhodné pouze některé ze souborů typu MP4, u kterých to jejich originální formát umožňuje.

Sťahovanie

Súbor, ktorý chcem stiahnuť, vyžaduje heslo. Čo to znamená?

Heslo slúži pre uzamknutie súboru, pozná ho iba majiteľ súboru, ktorý heslo zadal pri nahrávaní. Pokiaľ u súboru nieje možnosť zaslania správu uploaderovi, pravdepodobne si neželá súbor zverejňovať. V takom prípade nie je reálne heslo zistiť.

Po prihlásení k účtu sa mi pri pokuse o stiahnutie súboru zobrazuje hláška "Odkaz na súbor je neplatný". Môžete mi pomôcť?

Skús odškrtnúť voľbu KONTROLA IP ADRESY, ktorú nájdeš v nastavení účtu (ulozto.sk/nastaveni) a sťahovanie opakuj.

Ak sa ti nastavenie nedarí zmeniť, postupuj podľa inštruktážneho videa: ulozto.sk/xZodJdE/nastaveni-uctu-mp4 .

Veľkosť súboru je v skutočnosti menšia ako uvádzate. Súbor sa mi nesťahuje do konca. Vysvetlíte mi prečo?

Mohlo dôjsť k tomu, že dáta nebola správne nahraná. Rozdielna dátová veľkosť súboru na Ulož.to a na tvojom disku má obvykle inú príčinu. Uvádzaná veľkosť uploadovaných dát je informatívny a vychádza z jednoduchšieho prepočtu (1 GB = 1 000 MB), ako vykonáva tvoj počítač, ktorý ukazuje presnú dátovú veľkosť (1 GiB = 1 024 MiB).

Sťahovanie pomocou dobitého kreditu je pomalé. Občas dokonca horšie ako free sťahovania. Pomôžete mi?

Mohol sa vyskytnúť problém na obvyklé trase medzi tebou, poskytovateľom tvojho pripojenia a našimi servermi.
V nastavení účtu ( uloz.to/nastaveni ) nájdeš možnosť "Preferovaný server", skús voľbu zmeniť napr. na Superhosting, OVH či Dial-Telecom.
Ak sa ti nastavenie nedarí zmeniť, postupuj podľa inštruktážneho videa: ulozto.sk/xZodJdE/nastaveni-uctu-mp4.

Sťahovanie pomocou dobitého kreditu je pomalé. Zmena preferovaného servera nepomáha. Ako postupovať ďalej?

Sťahovanie pomocou dobitého kreditu je pomalé. Zmena preferovaného servera nepomáha. Ako postupovať ďalej?

Napíš prosím našej užívateľskej podpore čo najviac informácií o tvojom pripojení a problému. Pracovník podpory ti prípadne zašle konkrétne otázky či sadu testov, ktoré ti pomôžu situáciu lepšie analyzovať. Základné pomocné otázky uvádzame v príklade nižšie.

"Aké máš pripojenie k internetu? Urob prosím test rýchlosti na speedmeter.internetprovsechny.cz a zašli nám odkaz stránky s výsledkom merania.
Eviduješ pomalé sťahovanie u viac súborov alebo len u jedného? Môžeš prípadne zaslať konkrétny odkaz na súbor, ktorý sa ti sťahuje pomaly? "

Free sťahovania je pomalé. Kde je sľúbených 300 kB/s?

Uvádzaná rýchlosť 300 kB/s je maximálna možná, ale nie je garantovaná. Rýchlosť free sťahovania môže byť obmedzená podľa aktuálneho vyťaženia jednotlivých serverov. U sťahovanie s VIP účtom a dobitým kreditom toto obmedzenie nie je.

Platby

Previedol som Vám peniaze, ale kredit stále nemám. Kedy mi ho pripočítate?

Bežný bankový prevod trvá 1 pracovný deň. Víkendové úhrady tak na účet prídu najskôr v pondelok. Pokiaľ z dobitim ponáhľaš, odporúčame dobudúcna využiť možnosť platby kartou.

Kredit za platbu nemám, čakám už 3 dni. Kde je problém?

Skontroluj prosím, či boli všetky údaje zadané správne a napíš našej užívateľskej podpore, ktorá sa s tebou pokúsia nájsť riešenie. Pri písaní e-mailu prosíme zaslať čo najviac konkrétnych informácií (VS, číslo účtu ...), pripoj tiež potvrdenie o vykonanej platbe.

Rád by som si na Ulož.to dobil kredit. Môžete mi vystaviť doklad o platbe?

Daňový doklad poskytujeme na úhrady vykonaným bankovým prevodom. Pro vystavení dokladu stačí kontaktovat naši technickou podporu podpora@ulozto.sk.

Zaslal som SMS s textom Uložto (pre rýchlu registráciu) a prišlo mi nejaké heslo. Čo s ním?

Zaslaním SMS s textom Uložto bola vykonaná tzv. Rýchla registrácia. Vytvorili sme tí účet s prihlasovacím menom totožným s tvojím číslom (napr. 420724123123) a heslom, ktoré si práve obdržal v spätnej SMS. Týmito údajmi sa neregistrujte, ale rovno prihlás na ulozto.sk/login.

V SMS som urobil chybu. Dá sa to riešiť?

Záleží, kde presne bola chyba vykonaná. Napíš prosím našej užívateľskej podpore čo najviac konkrétnych informácií, nezabudni uviesť telefónne číslo, z ktorého si nabíjal, a text SMS. Pokúsime sa nájsť riešenie.

Jak je vypočtena cena za VIP stažení souboru?

Cena za stažení VIP souboru zobrazovaná na download dialogu je určena nejvýhodnější cenovou položkou nabízenou ve zvolené zemi.
Například po zakoupení 340GB kreditu, lze stáhnout soubor o velikosti 1GB pouze za 3Kč.

Všeobecné

Je Ulož.to k dispozícii zadarmo?

Používanie aj registrácia je zdarma a nezaväzuje ťa nijakým spôsobom k nutné úhrade. Ako registrovaný užívateľ máš možnosť bezplatne spravovať svoje súbory.

Ak chceš sťahovať neobmedzenou rýchlosťou, je možné pre tieto účely zakúpiť dátový kredit. Tiež môžeš zaslať finančnú podporu tímu Ulož.to, avšak žiadna platba nie je nutná pre používanie Ulož.to, sťahovať a nahrávať možno úplne zadarmo.

Nedarí sa mi dostať na Ulož.to, zobrazuje sa mi stránka, že nemám oprávnenie. Kde je problém?

Ak sa ti zobrazila informácia o blokovani prístupu, došlo zrejme k neštandardným prístupom z tvojej IP adresy. Je možné, že využívaš zdieľanú IP adresu a nemusí sa tak jednať priamo o problém na tvojom počítači. Z IP adresy, ktorú používaš, zrejme prebiehali takéto požiadavky na náš web, ktoré nebolo možné odbaviť inou cestou. IP adresa bude do 48 hodín automaticky odblokovaná. Jednalo sa o potrebné opatrenia, ako nechať Ulož.to funkčné ostatným používateľom.

Ak sa bude situácia opakovať, prosím kontaktuj svojho poskytovateľa internetového pripojenia, bude potrebné, aby sme situáciu vyriešili priamo s ním.

Nedarí sa mi nájsť súbor, ktorý som v minulosti vyhľadal. Prečo?

Obsah verejného dátového úložiska tvoria dáta zdieľané jednotlivými užívateľmi. Iba oni rozhodujú, čo budú zdieľať a ako dlho.
Ak si nenašiel súbor, ktorý si v minulosti vyhľadal, mohlo dôjsť k nasledujúcemu:
1) Dáta bola zmazaná užívateľom, ktorý je nahral. Prípadne nastavil konkrétny súbor ako súkromný.
2) Súbor bol užívateľom určený len pre dočasné zdieľanie a doba, po ktorú mal byť dostupný, uplynula.
3) Súbor bol odstránený z dôvodu porušenia podmienok Ulož.to (napr. Pornografický materiál porušujúci právne predpisy SR, materiál porušujúci autorské práva, nahlásený oprávneným vlastníkom týchto práv, nedovolená reklama atp.). Naša spoločnosť zasahuje iba v prípade, keď sa preukázateľne dozvie o porušení všeobecných podmienok Ulož.to.
4) Jednalo sa o súbor, ktorý nebol stiahnutý po dlhé časové obdobie a preto bol odstránený na základe všeobecných podmienok.

 

Užívateľská administrácia

Môj súbor bol presunutý preč zo služby Ulož.to neoprávnene. Čo môžem spraviť?

Ak bol Tvoj súbor presunutý na službu PORNfile.cz a Ty s tým nesúhlasíš, môžeš ako jeho vlastník požiadať o presun naspäť tak, že v správcovi súborov odškrtneš vo vlastnostiach súborov voľbu 18+ alebo požiadaš o presun priamo z detailu súboru na službe PORNfile.cz Tvoja žiadosť bude následne posúdená administrátormi služby a podľa jej oprávnenosti schválená alebo zamietnutá. O vybavení žiadosti budeš informovaný internou poštou.

Ako mám zrušiť účet?

Kontaktuj našu technickú podporu, do žiadosti prosím pripoj svoje prihlasovacie meno a ID účtu, ktoré nájdete na ulozto.sk/nastaveni.

Report súborov

Chcel by som zmazať dáta, ktoré som nahral.

Po nahratí súboru sa ti zobrazí odkaz pre stiahnutie súboru a tiež druhý odkaz, ktorý slúži k odstráneniu nahraných dát.
Ak bol súbor nahraný prihláseným užívateľom, možno ho tiež vymazať prostredníctvom užívateľského menu (Súbory).
Ak používaš pre nahrávanie File Manager, dôrazne odporúčame prihlásenie k účtu, inak nebudeš môcť súbor neskôr sám odstrániť!
V prípade, že pre teba nie je využiteľná ani jedna možnosť, kontaktuj prosím našu technickú podporu s odkazom na súbor (http://www.uloz.to/xabcdefgh/nazev_souboru), ktorý chceš odstrániť.

Narazili ste na nevhodný súbor? Oznámte nám to a my sa o neho postaráme

Spravujeme dnes mnoho desiatok miliónov súborov a v takom množstve sa chybička samozrejme občas stane. Ale s Vašou pomocou to môžeme napraviť!
Nahlásiť nevhodný súbor nám môžete kliknutím na ikonu vlajočky, ktorú nájdete vždy vpravo dole od náhľadu či ikony súboru. Hlásenie sa dostane k našim administrátorom, ktorí súbor preveria a patrične s ním naložia.

Ako získam odkaz na súbor? Čo je odkaz v tvare http://www.uloz.to/xabcdefgh/nazevsouboru?

Odkaz v tvare http://www.uloz.to/xabcdefgh/nazev_souboru je jedinečný odkaz na detail konkrétneho súboru, pričom "xabcdefgh" nie je myslené doslovne.
Nižšie uvádzame návod, ako je možné takýto odkaz získať:
1. spôsob:
Otvor si detail súboru (stránka, kde sa zobrazuje obrázkový náhľad a kde je možnosť na prevzatie súboru), potom klikni na adresný riadok prehliadača, celý odkaz označ, skopíruj do schránky (CTRL + C) a odkaz potom vlož (CTRL + V) do požadovaného dokumentu.
2. spôsob:
Otvor si detail súboru, pod obrázkovým náhľadom klikni na možnosť "Zdieľaj", tu skopíruj (CTRL + C) odkaz na súbor, ktorý následne vlož (CTRL + V) do požadovaného dokumentu.